~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 april 2015

Av ~ Ruth ~ - 25 april 2015 22:11


   

Nu har fåglarna tagit slut på allt det sparade hundhåret för sina små.



En regnig dag. Vi var ute och surrade med bilen i dag och avslutade med ett besök hos dotera och hennes andra hälft i Landvetter, inspekterade det nya köket, så fint så.


Det blev en pizza på vägen hem, för sent för att ställa sig för att göra middag.


Klippte gräsmattorna i går (premiär) och det grönskar över allt ute, efter regn kommer sol sägs det och då blir träden fulländade med sin gröna prakt.


Var ute med hundarna på gräsmattan förut, jisses så många mördarsniglar, inte så stora ännu, snart börjar klippjakten för denna sommaren.


Önskar er en fin söndag

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards