~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 september 2014

Av ~ Ruth ~ - 8 september 2014 19:59


 

I går putsade jag alla fönster på 1:a våning och det är många, varav 4 extra stora, tog alla sidor. Det gick enkelt med fönsterputsaren, men gillar inte medlet som följer med, blir ränder, bara skit, näää jag använde en hink med vatten och en ½ dl. Ammoniak, gummihandskar ett måste, nu är dem spegelblanka.

I dag har jag städat 1:a våning och tvättat alla gardinerna jag plockade ner i går, i morgon skall nya gardiner strykas och hängas upp, roligt att byta. Fick även klippt båda gräsmattorna, men på slutet började det regna och då fick jag springa snabbt så det blev klart innan jag blev dyngsur.

 

Nu blir det Tv resten av kvällen, startar med "Idol".

Önskar er en trevlig kväll. Regnar fortfarande här.

    

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards