~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av ~ Ruth ~ - 28 juli 2014 23:58


 

 

 

Hundarna och gubben äter röda vinbär så det står härliga till, å’jo kajor och skator kommer när det är fritt tillträde dem också, bara jag som håller mig undan.


Inte mycket inomhus blir gjort om dagarna, det räcker att jag går trappan upp till andra våning så rinner svett över ansiktet och kroppen. Trodde denna värmen skulle ge med sig, men ännu klamrar den sig kvar.

Det är otroligt kvavt under taket, där har jag varit i omgångar under dagen. Målar taket i det nya toa/dusch-rummet på andra våning. Golvbeläggningen kom i dag och en mattläggare kommer i morgon, den skall ju svetsas i hörnen och det kan vi inte själva. Längtar tills det blir klart. Nu skall jag måla en sista gång, svalare nu när det är natt.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards