~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av ~ Ruth ~ - 23 juli 2014 13:40

I går lämnades Nowah in till veterinären, penicillinkuren räckte inte för livmoderinflammationen så det blev OP och nu är den livmodern avlägsnat. Tufft att somna i går, tyckte så synd om henne, hon tittade så bekymrad på mig när jag lämnade henne, hon har inte varit från mig på dessa 7 åren.

   


Äntligen är prinsessan hemma, En sköterska körde hem henne, medtagen av värmen och det hon har varit med om. Dem har rensat tandsten, dragit 2 tänder och klippt klor, det har dem som policy när hundarna är sövda, är så glad för det.


Hon kom hem med tratt över huvudet, men mamma hade varit förutseende och sydde 3 magskydd i går så tratten är borta. Hon har inte ätit sedan i förgår så jag krossade kulor i mixern och matade henne, mat behövs för att återfå krafterna. Nu hoppas jag att hon snart är helt ok igen. Vet ni? det är sant att mina hundar kan räkna, dem älskar matte.


Olidlig värme även i dag, läste att vi har det varmast i Europa, nu i skuggan 33 grader och 29 inne, jag lider.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards