~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av ~ Ruth ~ - 5 juli 2014 17:32


   

Nu har jag startat upp båda mina fontäner ute och på altanen, det porlar så mysigt, skulle tro att jag satt vid en fjällbäck med en fikakorg, blundar och drömmer mig bort.


Har varit ute och ätit några hallon, men det är sparsamt moget ännu, dem är ta mig sjuttsingen godare en jordgubbar.


En dag med vidrig värme, känns som man är i en kuvös och inte kan andas. Kväljande värme, varje liten tråd på det minimala klädesplagg som jag har på kroppen är vått och klibbar mot huden.

Har kommit underfund med att jag dagligen utsätter min kropp med för lite vätska, dricker några koppar kaffe varje dag som även det är vätskedrivande, det är allt, skärpning Ruth. Undra på att jag är matt och vingelkantig i huvudet och kroppen när det är så varmt ute.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards