~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av ~ Ruth ~ - 18 maj 2014 20:48


 

Tack för alla trösteord i kommentarerna på förra inläggen.  

Så kvavt i dag, sol från morgonen, men nu har det varit mulet i timmar (fortsatt kvavt) 26 gr. Det kan bli åska sas det i dag på radion, jaha nu börjar det regna.

Arne snickrar växelvis uppe och nere, sågar och har sig och jag nyser, tror jag är allergisk. I morgon byggs det upp nya väggar för badrummet på 2:a våningen, detta tar aldrig slut.

Vi har nu tittat på hockey Kanada–Sverige, sorry räckte inte kronorna ända fram och förlorade då . Nu är det Talang Sverige, nu avgörs det i kväll, tänker inte rösta något även om jag har mina favoriter, Josefin Nilsson och Glen Edell. Njut av sommaren som nu är här. Detta blev bara några rader från ett tomt hjärnkontor.

Kramen �� ��

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards