~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 april 2014

Av ~ Ruth ~ - 22 april 2014 15:40


 

Fortfarande finns påskpyntet kvar hos mig, får stå veckan ut. Sol och vackert men kyliga vindar. Har tvättat lite i dag, även stickat ett par varv ute på altanen, men det blåste kyligt så det blev inte långa stunden.

 

En söt kattflicka går här utan tillsyn året om. Några som har ett sommarställe äger katten, tror den har en kattlucka i källaren, men ingen tillsyn eller mys får den, det är så oansvarigt att den skall behöva leva så. Ägaren kommer hit var eller varannan helg, det är många som lider med denna kattfröken. Sommaren kan gå bra, men vintern är nog tuff.

 

Maten står på bordet så nu skall vi äta, enkelt blir det med sallad och Påskskinka.



Önskar er en fortsatt fin em. och kväll.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards