~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 april 2014

Av ~ Ruth ~ - 18 april 2014 23:41


 

 

Strålande sol och varmt i dag. Fotade en fågel som jag var tvungen att titta i Fågelboken för att få namn på och kom fram till att det var en ”Bergfink”, tror inte jag har sett en sådan förut. Gillar att fågelskåda som ni förstår.

 

Hittade lite påsk-snö i dag, men det går inte att åka snöskoter där inte.

Fick en trevlig gäst i em. som vi inte har sett på flera år, kul var det. Själva har vi varit iväg en sväng tidigare på dagen.

Tittade på Let’s dance i kväll, hur kan folket rösta så på Patrik, trist att Kenza fick lämna dansen, stor skam tycker jag.

Önskar er en fortsatt fin Påsk-helg ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards