~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 april 2014

Av ~ Ruth ~ - 10 april 2014 23:37


 

Fotade en bofink (tror jag) i dag på avstånd, men har inte sett dessa på länge.



Jag och maken är slut efter allt slit med ombyggnad, det är inte klart, men vi känner att vi måste pusta ut lite. Var ner till torget en sväng i dag själv, gick och tittade i affärer och bara njöt, var borta i 3 timmar. Så mycket fint affärerna har kommit in med nu för våren och påsk. Jag köpte mig ett par nya ankelstövlar (lila), skönt om det är blött ute och till sommaren när jag klipper gräs. Mina andra har gjort sitt, gummit torkar och spricker och dem läcker som ett såll.


Är inte mycket vid datorn nu, har fått andra datorvanor efter allt vi har gjort här hemma och tid inte har funnits. Förlåt om jag inte har besökt er som förut, hoppas jag kommer i fas snart.


Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards