~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 april 2014

Av ~ Ruth ~ - 8 april 2014 22:50


 

Våran son Jerry och hans familj har förlorat en kär familjemedlem. Lilla Zero somnade i Jerrys armar i kväll, saknaden är stor och tårarna många. Detta blir tufft för familjen ett bra tag framöver, han var så älskad.

RIP Zero, nu kan du åter busa med din bästisvän som ni var med varandra under många år, nu är ni förenade igen. Barro som redan finns på dem gröna ängarna kommer dig tillmötes med en viftande svans vet att du blir väl mottagen.

Tack för allt lilla vännen.

Många tröstekramar från oss till er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards