~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 april 2014

Av ~ Ruth ~ - 4 april 2014 12:16


       

Inte så mycket stickande nu, det blir bara en stund framför Tv:n blev klar med den 3:je Ponchon, nu är det bara den blåa kvar, har påbörjats, slutligen så har jag beställning på en vit, sedan räcker det med ponchon, men den är rolig att sticka.

 

Vi kämpar på med renoveringen av toan och hallen, tror det blir bra när et är klart med detta projekt. Börjar ledsna på allt damm och stök, tålamodet sviker snart, det blir för mycket på en gång.

Solvarma dagar, så torrt i markerna så det behövs regn, men startar det så tar det väll inte slut.


En fin dag önskas er
 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards