~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av ~ Ruth ~ - 27 mars 2014 16:00


     

Glömde berätta att jag i mitten på förra veckan såg både en humla och en fjäril, småkryp av alla dess sorter finns det över allt.

På senanatten när jag tog ut hundarna för nattakissen så låg det något mörkt och större på altanen, trodde att någon hund hade bajsat eller kräktes där. Hämtade hushållspapper och skulle ta upp det, det var ju en stor padda som hade tagit sig upp där. Tror inte den mådde så bra i kylan för den rörde inte så mycket på sig, lät papperet sitta kvar om den och la den på komposten. På morgonen var den borta, papperet var i små bitar så kanske var det någon fågel som hade tagit den. Nätterna är kyliga när vädret är stjärnklart, mellan 1-4 minus.

 

Önskar er en fortsatt fin dag. Grått väder här, men hoppas solen lyser på er.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards