~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av ~ Ruth ~ - 2 mars 2014 21:29

Robin

 

Nu är jag på banan igen, alla som inte är dataguruer själva behöver en Robin, vi har snillet Robin (sonen). Jag är så stolt att han så enkelt fixade mitt hemska datastrul så enkelt, vad gjorde mamma utan dig mitt ♥:a

 


I går kom 2 nya fönster på plats, sonen Jerry hjälpte till, han är så hjälpsam emot sina föräldrar, alla barn är guld värda ♥


 


I dag var vi på Bygg Max och köpte golvet till köket, köksskåpen har vi bestämt, skall bara hämtas, ja det tar sig steg för steg, snart börjar kaoset på riktigt, hujedamig. Min man skall fixa allt själv, kanske med hjälp av sonen Jerry när det behövs en stark man och hjälpreda.


 


En go’er ♥-kram till er alla.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards