~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av ~ Ruth ~ - 1 mars 2014 12:35

vill meddela att jag är ofrivilligt närvarande både här samt på FB under obestämd tid. Min dator dör bit för bit och dag för dag, kommer inte ut på nätet. I går kunde jag skicka E-post, men nu är även det stopp där. Har listat ut att det är flera portar som är stängda.

 

Nu väntar jag på att min dataguru (sonen Robin) kan ingripa i detta dilemma. Hans motto är alltid " Hur svårt kan det vara" 

han ser alltid möjlighrterna och aldrig problemen, ett bra självförtroende.


Vi har varit och tittat ut den nya köks inredningen och även golven som skall bytas ut både i köket och i det övriga som skall byggas om. Det blir jobbigt att leva i detta med 4 hundar, men det blir fint när det är klart hoppas vi.


Nu är sonen Jerry här och och hjälper Arne med att byta 3 fönster här nere, vilken tur att man har snälla och hjälpsamma barn vid behov. 


Tittar in lite då och då när jag har tillgång till en dator. Kram på er alla.

 



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards