~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av ~ Ruth ~ - 1 februari 2014 23:05


 

Nu går det åt pipan med snön, har regnat sedan i em. och +3*, nu blir det grått och smutsigt ute igen, vi hade ju ingen överflöd av den vita varan så det tär snabbt.

I kväll har jag tittat på Mellon, gillade Ellen och Helenas låt bäst. Sedan började jag titta i 45 min. på filmen ”Sommaren med Göran” men den var så pinsam så jag orkade inte titta klart.


Nu knackade John Blund på fönstret och tyckte det var dags att hitta kudden.

Natti, natti till er alla, dröm sköna drömmar ♥

Av ~ Ruth ~ - 1 februari 2014 14:02


 

En ny månad med nya strapatser och jox, ett nytt ark i boken föds..

I går em. snöade det åter och i dag +3* tö på snö. Har precis varit ute och tagit bort snön som kom i går, trodde i min enfald att jag skulle slippa skotta i dag, men det ger gratis motion. Skall försöka att ta mig ner till torget i dag, det jag äter som lunch varje dag är slut, hallonkräm samt Scans falukorv. Kan inte vara utan korv, blir jag sugen så är några tuggor på min korv ett måste, det är min last sedan några veckor tillbaka. Har du några laster? berätta gärna.


Från mig till dig: kram ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards