~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg under januari 2014

Av ~ Ruth ~ - 3 januari 2014 22:30


 


Jag har feber i kväll också, fryser och har frossa, hjälper inte att palta på mig och vedspisarna glöder +25* i köket, skall lägga mig nu, något skit har jag i kroppen som inte vill ge vika, det har varit jobbigt sedan innan jul, bättre en dag och sämre nästa, går på Alvedon för att hänga med, hur kan krafterna bara försvinna bara sådär ? pang på bara. Inga foton har jag tagit under jul och nyårshelgerna heller, inget är sig likt i något hörn av min kropp, struntar i det mesta. En dag så hoppas jag åter bli pigg, måste rensa bort julen, det känns fel med alla tomtar nu. När plockar du bort allt ?

En stor tröst hade det varit om jag kunde komma in på era bloggsidor, men denna värmen som bara fortsätter så kan det ta upp till 5 min. innan sidan laddas, förlåt all min klagan :-(

Kramelikram ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards