~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av ~ Ruth ~ - 19 januari 2014 20:55

Har packat det mesta och städat i dag, i morgon är det torrvaror och kylen, sedan farväl för denna gången kära ”Värmland du sköna”. Vill ju stanna här till sommaren, men det går ju inte för sig hur gärna jag en vill.

 


Påbörjade en vante i ett sportgarn för att ha något enkelt att sticka i bilen på väg hem, resan tar många timmar. Kunde inte låta bli att sticka på, det var så roligt så dem blev klara på nolltid. Får sticka ett par till under resans gång. Ett par vantar gör man på en kafferast så det var ingen match. Det blir ett nytt par under resan, tror jag skall hinna få dem klara också, då i ett annat garn. Har en mössa i samma garn sedan tidigare.


Hör av mig med ett par rader när jag kommit hem. Kramen på er som orkar skriva i kommentarerna, fast det är få numera, suck…..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards