~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Så gott i magen !

Av ~ Ruth ~ - 16 december 2013 15:42


       

       


Var till Långflon vid Norska gränsen och åt Julbord i går, det var nog det bästa julbordet jag har ätit, så fint fräscht och gott. Maten var en blandning av allt både Norsk/Svensk jul. Tror jag aldrig har ätit så mycket mat, trodde jag skulle bli sjuk efteråt men det blev jag inte, bara nöjd och belåten.

Nu har det varit + grader och regn i 2 dagar, det tar på snön, men ännu är det vitt och fint ute.

Kram mina vänner ˙•٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠•˙ hoppas ni alla har en fin dag ღ

 
 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

16 december 2013 17:09

Åh så mycket god mat, det är lätt att äta sig för mätt!

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
skogsfen

skogsfen

16 december 2013 17:47

Gud så mycket mat...men det ser väldigt gott ut.
Kramis från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 december 2013 18:40

jag har missat att du/ni åkt till stugan, kom att tänka på dig, för jag vet ju att ni alltid åker dit till julen
ha det gott vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.seh

 
Lillis

Lillis

17 december 2013 06:19

Oj så mycket god mat du ätit, kan förstå att det smakade bra.
Här hos mig är det så mörkt och grått ute inget kul när vi närmar oss julen
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

17 december 2013 11:24

Ser verkligen gott ut. I natt har regnet stått som spön i backen så nå snö till jul blir det nog inte här.
Hej svejs och kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

17 december 2013 11:41

Sv: om du scrollar neråt i min blogg så hittar du granen med sitt guld och silverpynt, nu finns det 12 julgranskulor till men annars ser den likadan ut
en fin dag till dig
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
primrose

primrose

17 december 2013 14:04

Först, tack för tvättråd! ,-)
Vilka härliga bilder, ser verkligen gott ut!
Nu blev jag så sugen på att äta "julbord" ,-))
Mysigt med både norsk och svensk Julmat.
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Cina

Cina

17 december 2013 17:04

Ser onekligen gott ut tycker jag.
Fast jag får lite avsmak när man ser så mycket mat.
Men det är mysigt att gå ut och äta ibland.
Ha en fortsatt fin tisdag.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
gun

gun

19 december 2013 20:54

Mums så gott det ser ut. Förstår att du var nöjd.
Vi fick julbord idag på jobbet och nja inte någon höjdare precis.
För mig räcker det med maten på julaftonen.
Synd att snön smälter bort nu hos dig. Här regnar det dagligen.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards