~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Fotbollyra och Idol i kväll

Av ~ Ruth ~ - 15 november 2013 22:02

Sitter nu och tittar på fotboll (jo, du läste rätt) Portugal/Sverige, men jag tror inte att vi fixar det, håller tummarna hårt (om det nu hjälper). Tror man inte så försvinner allt hopp.


 

En gråtrist dag har det varit, gatubelysningen har lyst nästan hela dagen. Nu sena kvällen och + 11 grader, blåser surt. Önskar er alla en fin helg !


~* ((((♥.¸☀ ¸.♥))))*~



 
 
TantGlad

TantGlad

15 november 2013 22:22

En gråtrist dag här med, men.......dethär med sport tar jag avstånd till, ok........det har ju blivet lite intressant med fotboll då kelvin vår Sundsvalls kille är med hihihi

Ha en fortsatt mysig helg nu!
Kramilekram på dig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
lillis

lillis

16 november 2013 06:46

Här hos mig var det oxå grått och trist i går.
Tittade inte på fotbollen men jag hörde att Sverige fick stryk.
Ha en bra lördag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

16 november 2013 08:32

Det var nära att vi kunde hålla nollan. Mycket bra match.
Röstade på Jens för han är min favorit. Erik är också bra.
Fin bild!
Trevlig helg/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 november 2013 17:32

Ja jag tittade varken på fotboll eller Idol då jag tycker hela konceptet med Idol har spårat ur. Och så länge Bard sitter med i juryn så tänker jag baske mig inte titta för jag retar upp mig på den hemska människan.
Önskar dig en fin lördagskväll.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

17 november 2013 13:42

Tack och lov så blev helgen desto finare. 10 grader varmt i går , idag är det bara 5 och blåser lite för mycket, men solen skiner iallafall. Hjälpte inte att du höll tummarna i Fredags. Synd.
Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
gun

gun

17 november 2013 20:57

Här har det varit varmt och fint väder. Solen har visat sig här och varmt har det varit med.
Fotboll är nog inget för mig.. har inget tålamod där att sitta och se män jaga en boll:).
Önskar dig en fin vecka.
Kram gun

http://htpp://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards