~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av ~ Ruth ~ - 17 augusti 2013 23:26

Vilken tur att jag inte ensam om att gilla fiskpinner, nu känner jag mig inte så udda längre. Älskar fisk i alla former, men det är paneringen på pinnarna som gör dessa så goda tror jag.


   



Har fyndat på loppis i dag, en kikare för 30 riksdaler, inget stort schabrak utan en mindre typ, nu kan jag spana både på fåglar och grannar haha. Det blev lite annat smått och gott också, älskar loppis, men får hejda mig så jag inte plockar på mig för mycket prylar. Köpte med mig Chinamat på vägen hem, 2 middagar räddade.

 



Jag tycker om när kvällarna är mörka och man börjar tända ljus och bara myser, det sker sällan under sommaren, det ger inte den rätta stämningen.


 Slutord: Önskar er en trevlig söndag/  kram världen, ta hand om er!




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards