~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av ~ Ruth ~ - 13 augusti 2013 23:11


     


Bilderna visar hur himmeln var i går kväll när solen gick ner efter en dag med åska/regn och stormliknande vindar. Började regna igen senare på kvällen igen och fortsatte i natt.


       



Vi har haft störtskurar från och till hela dagen åskamuller och en hagelskur som höll på länge. Ovädret har plågat mig flera dagar i följd, oftast kommer åskan på natten, men tror vi slapp det i natt, hundarna skällde inte, eller så börjar dem vänja sig.


 



Nu är det tjock dimma och bara 8 grader, en typiskt höstdag. Var precis ute med hundarna för nattkissen och nog blixtrade till bakom berget här nu också, skall det upprepas i natt igen ?
NU FÅR DET VARA NOG ! känner mig innestängd som i en bunker, går inte att vistas ute.


♥ Nu hopas jag på god sömn och lägger mig, god natt ♥



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards