~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av ~ Ruth ~ - 12 augusti 2013 17:00


   


I går var det behov för viss handlande på torget, men det var inte att tänka på. Natten innan hade jag frossa så 2 täcken var nödvändigt. I går frös jag så tänderna ristade, på em. åkte termobyxorna och raggisarna på. Höst tänkte jag, jag gäspade och var så trött hela dagen, förflyttade mig med släpande steg och krökt rygg det värkte i benen och låren.

Gick till sängs före kl. 23 (ovanligt tidligt för att vara  mig),. Dristade mig till att ta tempen som visade 38.6* skönt tänkte jag, ingen höst var boven. I dag känns det rätt så bra, skrev min köpelista och var redo med cykeln, solen sken, (regn från och till innan) när jag var redo så öppnade himlen sig, bara att ge upp. Skall bli regn i morgon också, så nu blir det åter att vänta. Ja, ja, svälter gör jag inte och det finns att ta på jag, är långt ifrån mager hehe.


 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards