~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av ~ Ruth ~ - 11 augusti 2013 14:01


     


Varför kommer alltid Tor & Odin flygande över natthimmeln och sällan på dagen ? sadister är dem verkligen. ½-1 i natt började det mullra i fjärran, trodde först att det var ett godståg som passerade, men det var det inte. Som tur var så kom det inte rakt över här utan höll sig omkring, men tillräckligt nära för att skrämma 2 av hundarna. Riktiga skyfall kom det många av, även under dagen kommer det en och annan skur. Tycker det känns som hösten är nara inpå oss nu, men det kan ju vända igen och bli sol och värme. För ett par dagar sedan så var det 100-tals fåglar som flög samlade uppe i det blå, kanske tyckte dem det var dags att samlas för att flyga iväg till varmare nejder, ser samma fenomen varje sensommar.

Ny Sifo undersökning, tyck och tryck!

Hoppas ni har en fin söndag utan regn och åska.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards