~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 29 juli 2013 13:51

Tack för era gissningar på den kluriga växten, får se om det kommer någon blomma som kan hjälpa oss att förstå och veta. Tänk om det är någon knarkplanta jag har som har forslats via frön med fåglarna ? Inget från mina fågelfrön som fåglarna äter på vintern, dem äter bara Jordnötter, Hampa och smält Kokosfett blandat med havregryn,  (bortskämda jaaaa).

Solgassande även i dag 28* och helt vindstilla i luften. När blir det svalare ? SMHI lovade mig det, men tror det är falska löften som alltid.


      

     


Några foton på väg till torget, det börjar bli väldigt brunt på alla gräsmattor. Ån som rinner där har förut om åren har alltid haft helt klart vatten så man såg botten, men i sommar har det hela tiden varit brunt, undrar på varför det är så, hur kan fiskarna leva där ? detta förstår jag inte.


 Ni soldyrkare får ännu en solig dag hoppas jag.

Ha det gott och en stor kram till er alla !

•♥•.¸✽¸.•♥•.¸✽¸•♥•.¸✽¸•♥•.¸✽¸.•♥•.¸✽¸.•♥•.¸✽¸.•♥•




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards