~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 26 juli 2013 19:47

Jodå, så ser jag ut i huvudet nu, hur kunde detta ske ? gjort är gjort, få ta dubbla doser med B-vitamin så det snabbt växer ut. Fy, så jag ångrar att jag klippte bort mitt långa hår tidigare i sommar. Så kort som det är nu har det aldrig varit och kommer ej att bli mera, nu är det slut på impulsklipp.

Var och lämnade tillbaka Voltaren kapslarna i dag, så nu har jag slutat fundera på dem. 


 



För att trösta mig en liten smula så köpte jag hem lite China-mat, det blir 3 middagar för mig. Samma kvalmiga värme i dag, har inte orkat dammsuga till helgen, direkt jag rör på mig så rinner svetten ner i ögonen, jag lider, men i morgon skall det bli regn, det tackar jag för, då hoppas jag orken kommer tillbaka innan mitt hem förfaller.


Ha en skön kväll och helg.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards