~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 25 juli 2013 15:30


 


Köpte under veckan Voltaren-kapslar för det onda under skuldran som strålade ut i armen, men efter att jag läste bipacksedeln så vågar jag inte använda dessa. Hade man någon svaghet i något inre organ så skulle man rådgöra med en läkare innan man använde dem.


Måste jag först gå på en läkarkontroll för att ta en Voltaren ? Alltså man måste vara frisk för att äta dessa kapslar när man har ont, nä, nä, dessa skall jag lämna tillbaka. Inte blev jag lugnat av detta repotaget i Aftonbladet i dag heller [HÄR]  Enligt mig skall dessa vara på recept om dem över huvudtaget skall finnas på marknaden.

 

Jisses vilket åskväder vi fick i natt med början kl. 24, en blixt i sekunden, kunde inte lägga mig och sova förens vid ½-3 tiden, hundarna och jag mådde absolut piss, vi stressade upp varandra. Väldigt mulet i dag, men solen kommer fram mellan molntussarna och kvavt som fasen ute, nu 29,6* i skuggan, hoppas det inte kommer mera muller från Tor & Odin, det orkar jag inte med.

 

Kram på er som troget är gulliga och kommenterar och ger er till känna, det gör mig glad ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards