~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 23 juli 2013 22:26


             


Spanade omkring emot det blå i fm. och en endaste liten molnklutt kunde jag se. Trotts det så har det varit lite svalare i dag, en perfekt sommardag för mig.

I morgon skall det bli mulet och en och annan regndroppe, men det behövs för nu är det torka.

Var till torget och hämtade gammaltikens hjärtmedicin som fick beställas i går. Varför är djurmedicin så vansinnigt dyrt kr.416:- för 50 tabletter, veterinären skrev ut en starkare så jag kan dela dem och då räcker det ju lite längre, hon måste ju äta det varje dag tillsammans med vätskedrivande som också kostar, man vill ju att dem skall vara friska så länge det fungerar.


Nu är månen på väg upp och är klotrund och fin. Tog några bilder i dag på mina blommor också, inte mycket att se, men det ögonen ser kan inte återges till fullo på en bild.


╔══════ ೋღ.....ღೋ ══════╗


 ♥♥ God natt og sov godt..Nattakramen ♥♥


 ╚══════ ೋღ.....ღೋ ══════╝

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards