~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 11 juli 2013 15:13

Varför är det så få besökare som ger sig till känna med en hälsning i kommentarsfältet. Det är underbart roligt att blogga när man får lite gensvar på saker och ting. Jag ger er en ros om ni bättrar er, hoppas det hjälper, ni får en virtuell sådan!


 



Solen strålar även i dag. Har grejat lite i den stora rabatten, går inte att få bort allt ogräs, åsså jag som inte gillar detta jobb, inte min rygg heller. Ena gräsmattan är klippt, och jag är nyduschat efter alla svett-droppar, tur det fläktar bra ute.


Sonen Robin och Niclas flög till Indien i går för ett bröllop på söndag, det blir nog en upplevelse, ca. 800 gäster är bjudna, vilken fest det blir. Dem gruvade sig för värmen, omkring 40* varje dag och det är ovant för oss nordbor så det gäller att dricka mycket och söka skugga. Dem blir där en vecka, ett bröllop som dem kommer att minnas för all framtid.


Var rädda om varandra och glöm inte ett lite leende till alla ni möter, det förgyller dagen även för dessa och ger glädje den dagen.



Kram mina vänner ˙•٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠•˙ hoppas ni alla har en fin dag ღ  


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards