~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 3 juli 2013 14:43

  Tur det finns några blommor som kan glädja mig när solen kikar fram.

     


Hoppade bloggen i går, inget att skriva om, det bara regnar och jag får vara inomhus för det mesta. Jag frös i går så jag fick palta på mig riktigt varma kläder, det blir så rått inomhus. Önskade att jag hade haft en vedspis som torkade upp fukten och gav mig en skön värme, t.o.m filttofflorna åkte på.
Västkusten ger ingen sommar i år, har aldrig (vad jag kan minnas) varit med om så mycket regn och blåst som denna sommar.

Har varit soldis hela dagen i dag och nu kommer molnen allt tätare och vinden ökar, skall komma regn, konstigt eller ? jag blir bara så deppad, kan bara klaga. Har fortsatt lite med rabattrensning i dag. I går hade jag ont både i ryggen och skinkorna, men i dag skall jag inte klaga, lite då och då får räcka i framtiden, vill inte ha rabatter, det passar inte min kropp.  

 

Inget att berätta i dag heller   


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards