~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 1 juli 2013 22:25


 


Men det har varit många mörka moln, men solen har lyckats bryta igenom lite då och då. Passade på att rensa i den stora rabatten ut emot vägen, det tog ca. 3 timmar och har hutlöst mycket kvar. Det är den rabatten där vi tog bort alla barrträd förra sommaren, HÄR skulle ju bli en tujahäck där i sommar, men det ser inte ut att det blir så i år, vi får se hur vi skall göra.

Nu värker både rygg och fingrar, men jag måste bara hur jobbigt det en är, man får passa på när det inte regnar för nu regnar det igen.


Har tittat på ”Lotta på Liseberg” i kväll, ”Götet” är bäst av dessa tre allsångsprogram, (jämfört med ”Skansen” och ”Gränsen”). Lotta är så avslappnad och har mycket kul i sitt program, måste hon alltid leda detta program ♥

 

Nu skall jag ut i regnet så hundarna för göra nattakissen. Konsten är inte att tala om vad det är för väder. Konsten är att ha ett paraply när det regnar.


Må så gott och var rädda om varandra!

Sweet Dreams

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards