~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2013 23:45

Lagom värme för mig, vad som är lagom skiljer sig för dig och mig, jag gillar inte en gassande sol och luften står stilla. Det var sol och moln växlande med ca.22-24* och en mild vind, för mig toppen. Var ute på en shoppingsväng, det blev inte så mycket handlat, mest underkläder och småplock.


    


Köpte även äpplen i dag och gjorde mig en liten knäckig äppelpaj, det är så länge sedan jag gjorde detta, det blev ingen vaniljsås till utan tog gräddglass som fick börja smälta på den varma pajen, hur gott kan det inte vara? inte alls så nyttigt, men fasen så njutbart.


Tänkte blogga varannan dag, men jag får göra undantag lite då och då, vill inte förlora mina kära vänner, det gör man lätt om man hoppar för många dagar.


 


Må så gott och var rädda om varandra!


Sweet Dreams


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards