~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av ~ Ruth ~ - 9 juni 2013 20:34

Datorn har varit bortkopplad från allt i några timmar under dagen i dag, lilasvart på himlen och några åsksmällar, drar ut allt när det hörs ett muller. Ibland så kanske det inte alls kommer här, men jag är livrädd att det skall ske något med elektroniken. Kom stora droppar så gräsmattan fick lite blött. Vi han klippa varsin gräsmatta innan det startade, gott så.


Gubben har plockat ur allt löst i bilen och fixat den i em. han åker till Karlstad i morgon och hämtar nybilen, den vi nu har blir 3 år till hösten. Har man jobbat på Volvo med nya bilar i alla sina dagar så tycker han att 3 år är gammalt haha. Jag blev nöjd och glad för en vecka sedan när jag fick min nya dammsugare, jag har inga stora krav och är inte ett dyft intresserad av bilar bara dem rullar, bryr mig inte.

 

Må så gott och var rädda om varandra!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards