~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av ~ Ruth ~ - 8 juni 2013 22:25


     


Det blev många timmar framför Tv:n i dag, men en sådan händelse sker inte så ofta och det kunde jag ju inte missa, säkert många med mig satt bänkade och njöt av allt det vackra och fina.

 

Nu har båda prinsessorna fått sin andra hälft, så fina. Hoppas också prinsen får sin älskade Sofia, det blir nog ett bröllop till vad det lider (kanske nästa sommar?). Madeleine och Christopher O'Neill är ett så fint par, ett riktigt sagobröllop var det. Alla sagor har ett lyckligt slut: ”å’så levde dom lyckligt i alla sina dar” (hoppas jag). Dem hade i alla fall tur med vädret.
 

Må så gott och var rädda om varandra, tänk på att ni alla är lika värdefulla!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards