~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av ~ Ruth ~ - 5 juni 2013 21:27

I dag blev en soffliggardag med start en ½-timma efter att jag klev ur sängen.

Klickade igång kaffebryggaren och satte på datorn, men det blev varken kaffe eller datorn förens nu i kväll.

Släppte ut hundarna på gräsmattan efter nattens samlande, trodde inte jag skulle klara att komma in, fy så ont jag plötsligt fick längst ner i magen, det eskalerade, blev illamående och trodde jag skulle svimma.

Kom till soffan och blev liggande ett par timmar, tog 2 värktabletter vilket lindrade. 2 timmar där efter så tog jag tempen för jag frös så ini-bengan, över med ett täcke och varma kläder, tempen visade 38,6* (hur var det möjligt efter 2 värktabletter 2 timmar innan, hur hög har tempen varit det undrar jag?  

Nu känner jag mig piggare efter en heldag på soffan sovande, hundarna har varit fundersamma till max, dem har förstått att matte inte har mått bra. Dem skällde och väckte mig när dem behövde ut. Har inte ätit i dag så nu skall jag ta något enkelt, så inte magen blir helt tom denna dag, det blev en tonfisksallad, rester från i går, gott så.

Kram på er och ursäkta mitt klagoinlägg i dag, men så har det varit, hoppas inte min sovardag påverkar den kommande nattsömnen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards