~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av ~ Ruth ~ - 3 juni 2013 23:51

En solig och varm dag fick vi. Var till torget och köpte några blommor igen, nu har jag så det räcker, men attans så frestad jag blir. Visar bild i morgon om någon är intresserad, för mig är det stort, men nu har alla blommor så det kanske är töntigt.

      


Min kaktus som jag hängde ut för 14 dagar sedan har nu börjat blomma, har nu fått ut den andra också hoppas den också vill glädja mig.

Har även fått fyllt upp min 2:a fontän som är uppe på altanen, gillar vattenporlande det är så rogivande. Blundar jag så drömmer jag mig till en rinnande skogsbäck i lövens grönska. Saidie gillar att dricka dätta vattnet, nytt och spännande för henne, snart hakar dem andra vovvarna på också, inte så bra för vattnet byts inte varje dag.

Inspirationen för att skriva här är inte på topp, men en och annan obetydlig rad tragglar jag ner.


Nu skall jag sova, hade en skit natt förra natten, somnade inte förens vid 4 på morgonkvisten, inte så ofta det blir så, men det sker. God natt och sov sött!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards