~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av ~ Ruth ~ - 7 maj 2013 22:14

Det gick inte fixa mitt hår själv så det blev till belåtenhet, fick gå tillbaka så nu är det fixat, det är kortare och mera uppklippt, nu är jag ingen ”Lotta ” längre, men jag blev den gamla kärringen som jag faktiskt är.


Fasen så jag ångrar mitt klipp från början :-( Det var mycket bättre när håret var långt, men gjort är gjort och det går inte att backa så som på datorn om det blir fel i systemet med att göra en ”Systemåterställning”, i det verkliga livet får man stå sitt kast.


En strålande varm sommardag, 24* i skuggan, i solen vet jag inte. Var tvungen att köpa lite uteblommor när jag var på torget, något med små vita blommor för 3 amplar, samt 20 panacéer för 2 altanlådor och en urna, dessa åker ut i en rabatt när jag vet att det inga frostnätter kommer, då blir det annat i lådorna, med andra ord billiga starter-växter.
I morgon mitt på dagen skall det komma regn med inslag av åska, hoppas det går förbi här, hatar blixtar och dunder.


Må så gott och var rädda om varandra!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards