~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 april 2013

Av ~ Ruth ~ - 24 april 2013 22:56

"Klickbild"

 

Drog i väg  på mitt 1:a torgbesök efter hemkomsten i dag. Det
såg ut att kunde bli regn, men jag tänkte att jag hinner nog tur/retur med min
cykel. Har ju varit borta några veckor och mycket nytt hade skett i alla
affärer, så mitt besök där nere slutade med ca. 3 timmar. Alla affärer är under
samma tak så jag märkte inte hur det vräkte ner utanför. Så i dag har jag fått
mig en ofrivillig dusch och fick gå nästan hela vägen hem pga. punka på
framhjulet, varför just i dag ? blev rejält blöt innan jag väl hade kommit hem,
jag var inte rustat med regnkläder. Väl hemma så blev det ett varmt bad.

Var nu ute med hundarna på gräsmattan för sista kvällskissen och hittade en
stor jädrans mördarsnigel. Nu börjar jakten på dessa äckliga varelser igen, sax
och pannlampa när mörkret faller samt tidligt på morgonen gäller det från och
med nu.
    

Nu är det sovadax igen/ god natt till er alla, glöm inte nattbönen.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards