~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 april 2013

Av ~ Ruth ~ - 23 april 2013 23:57


 


Retar mig på den nya sketbruna soptunnan som kom i lördags för trädgårdsavfall som skall bli biobränsle. Har en egen grön komposttunna i  ett hörn i trädgården. Förövrigt så källsorterar vi kartong, papper, plast och papper, så denna tunna gör ingen glad, bara en extra kostnad och den tar plats. Vanlig tömning behöver vi egentligen bara 1 gång i månaden för den gröna bredvid, det är lite sopor som vi lämnar efter oss. Ja, ja, nu är det så tyvärr. Jag kommer att fortsätta med min egna komposttunna, det blir så kraftig och fin matjord och det ger jag inte bort.
Nu har jag fått spy lite galla då kanske jag sover gott i natt hehe.

 

Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards