~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 april 2013

Av ~ Ruth ~ - 16 april 2013 22:15


 

Det blev varsin Pizza när vi väl hade landat.


Vi är nu hemma och resan har gått bra, inte så mycket trafik, men mycket tjock dimma som låg tät mot marken och det gick knappt att se vägen framför oss, men detta fenomen var bitvis i Dalsland och neröver.

Det brukar alltid vara mycket grönt på björkarna när vi närmar oss Lerum, men inte så nu, det är väldigt sen vår här också.
Har inte plockat upp allt ännu, men det nödvendigaste. Lilla Saidie var dålig i magen i morse och hade kräktes, sedan blev det sprut i magen, så även bak i bilen, det första jag fick göra när jag kom hem var att duscha henne.

Orkar inte läsa och skriva hos er i kväll, men jag gör det i morgon.
Sleep well!


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards