~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 april 2013

Av ~ Ruth ~ - 12 april 2013 13:44


 


När jag har skrivit en kommentar och skall skicka iväg hos någon av er på ”Bloggplatsen” så kommer denna ruta upp, då får jag skriva ny kod, detta kan upprepas ett par gånger. Detta har jag aldrig varit med om förut, har du råkat ut för det ?

Jag är verkligen inte så snabb som Bloggplatsen tror, men råkar ut för et lite då och då, eller så underskattar jag mig själv

Roligt att någon tror att jag har en inbyggd turbo innanför skinnet för den märks inte i andra samanhang, har nog en dold talang, måste försöka utveckla detta så det gäller allt jag gör i vaket tillstånd.

Nu knackar Gullan på och vill ha kaffe.
Kram på er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards