~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 april 2013

Av ~ Ruth ~ - 11 april 2013 15:34

för mitt bloggande, inte mitt i natten, får se hur det går, tror det är en tillfällighet om jag känner mig själv rätt, men det är ovisst.

Efter utevistelsen i det gråa vädret så har jag bytt rent på sängarna och nu ligger det i tvättmaskinen och snurrar omkring som en karusell.

Även dessa bilder går att klicka upp större om du vill studera dem lite extra haha.


 


 Det går emot vår här också, även om det är mycket snö kvar så försvinner det lite mera för varje dag, den är väldig kornig och porös, skulle det komma regn så blev det en poff-effeckt och hälften  försvinner tror jag (har inte alltid rätt.)


 


Stora högar av denna pellets (älgskit) gillar hundarna, svårt att klara hålla dem borta om jag inte har full koll, men tror inte det är dödens för dem heller om en och annan kula slinker ner.


 


Detta ser ut som en fälla för djur, men tror den skrämmer mer en lockar dit djuren, ser antik ut (eller ålderdomligt primitiv.) Kanske är det något annat en vad jag har fått för mig, har du något förslag ?


Nu skall jag förbereda middagsmaten, om jag gillar att kockelera ? nääää.


Kram på er alla, ingen nämnd och ingen glömd.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards