~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Är så orolig

Av ~ Ruth ~ - 29 mars 2013 22:59

"KLICKBILD"

 


En påsk-gumma har navigerat fel med sin GPS och hamnat i en snödriva utanför våran altan.

Säkert några av mina bloggvänner som hade tänkt att hälsa på mig, vem det är vet jag inte har ju inte sett er alla varken live eller på bild. Inte så mycket liv i denna stelfrusna kropp och hon ville vara ifred och vila sedan skulle hon åka vidare, oj så hon skämdes, ville inte ge sig tillkänna. Säkert så är hon borta i morgon, eller så knackar hon på och vill komma in i natt.

Skriv och berätta om din kvastupplevelse i går.


Har haft matgäster i em. sedan var jag till Gullan och tittade på Let’s dance, hon ville ha sällskap, vi hade det så mysigt. Vad gjorde gubben, jo tittade på hockey och då är han inte kontaktbar haha. Hälsar på er i morgon, är så trötter nu.

 

Önskar er en fortsatt fin påskhelg

 
 
lillis

lillis

30 mars 2013 07:06

Synd att du inte var med till Blåkulla det var riktigt trevligt men det blev lite kallt när jag skulle hem men hem kom jag.
Var över till Rita i går kväll och vi tittade också på när dom dansade fram
Glad Påsk vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 mars 2013 07:33

Det var en trevlig tripp till Blåkulla, men det var verkligen kallt när vi skulle hemåt.
Måste erkänna att jag fick ju bensinstop eftervägen fast jag tankade innan jag åkte.
Men det vart många glada skratt, god mat och lite likör vart det oxå.
Fast jag undrar om det är hos dig som jag fastnade i snödrivan. Men jag känner inte igen jackan men kan ju vara så att jag fick fel med mig hem. Och jag kom väldigt sent hem eller tidigt hur man nu vill säga det.
Ja ja det får vi aldrig redan ;)

Kollade på Lets Dance igår och jag tycker att T4 har gjort en stor tabbe som har tagit med Robban OGILLAR verkligen honom hoppas han åker ut först.


Ha en fin Påskafton

Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
skogsfen

skogsfen

30 mars 2013 10:33

Ja inte var det jag jag var bara fram och tillbaka hade inte tid att stanna. ;))
Ha det gott i Påsk Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2013 11:20

stackars påskakärring som hamnade så fel :) vi tittade också på Let´s dance, visst är det roligt att den har börjat igen
kramar och en fortsatt fin påsk till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Love

30 mars 2013 12:02

Tyvärr kom jag inte iväg annars hade det varit trevligt att stanna till hos dig. I dag kommer små upplagor av påskkärringar o plingar på. Det dröjer väl innan dom har lärt sig flyga.
Bara ordet sommartid låter härligt men allt är försenat. Jag har i alla fall sopat undan allt grus utanför tomten och vinterkläderna är undanhängda.
Ha en bra fortsättning på helgen.
Kramar om dig.

 
primrose

primrose

31 mars 2013 15:04

Ja GPS kan man inte lita på ,-))))
Härlig bild!
Jag själv kommer alltid iväg sent, när jag är på väg dit är andra på väg hem!
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Margit

Margit

31 mars 2013 20:59

ja den Påskkärringen i snön...ser verkligen naturlig ut... Frstår att många titat och undrat..när dom åkt förbi...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards