~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Fattar inte hur bloggen kan sega så…

Av ~ Ruth ~ - 25 mars 2013 23:07

Har nu min 3:dje layout för påsken, fasen inget blir bra, sitter någon timma och skapar och bara slänger det, men nu får den här stanna, påsken är ju så kort.

 

Lite bättre temperatur ute i dag, stundom så har solen kikat fram mellan molnen också, men isen på vägarna vill inte släppa, det saltas ju inget här uppe och det kommer mycket kyla underifrån, därav all is på vägarna.

 

Nätet är inte så snällt, det avskärmar mig lite från er mina nätvänner, trodde faktiskt att det skulle vara bättre i dag, men icke sa nicke.

 

Ingen vit älg har syntes till ännu, men jag har inte förlorat hoppet.


Tusen tack min vän Cina för påskpresenten, du är för snäller du gumman.

 

Kram på er alla.

 
 
Carina,Boris och gänget

Carina,Boris och gänget

26 mars 2013 00:37

Vilken underbar layout, man får en riktig vårkänsla av att titta på den.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

26 mars 2013 06:39

Så Påsk fint du gjort åt dig.
Hoppas att nätet blir bättre för dig.
Önskar dig en bra och skön dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

26 mars 2013 09:51

Sååå snyggt min vän, fast jag tyckte den andra var bättre som du hade.
Var så härlig med den gröna färgen.

Varsågod var så lite så, du hjälper ju mig o något måste jag ge oxå man kan inte bara ta.
Kul att det funkade.
Hoppas det funkar bättre med nätet en annan dag.
Synd att du inte sett den vita älgen men du hinner nog det får jag hoppas.

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 mars 2013 13:05

Det här var väl fint man blev riktigt glad över ditt fina påskpynt på bloggen. Det är högst irriterande när inte nätet funkar som de ska. Jag har sett en vit älg en enda gång å först undrade jag vad de var men sedan såg jag. Här har å är jätte fint ute med sol får väl se hur länge det håller i sig.
Ha en finfin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

26 mars 2013 18:13

vilken superfin påskheader, den blir man glad av
hoppas att du får se den vita älgen, måste kännas riktigt speciellt att få se den
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

26 mars 2013 18:42

Tråkigt när det krånglar, här har vi haft härligt väder i dag så vi har inte varit inne långa stunder idag

http://bloggplasten.se

 
gun

gun

26 mars 2013 19:41

Vilken fin layout du gjort. Det är tråkigt när nätet krånglar... då ser man hur beroende man är:).
Även vi har kallt här på nätterna men solen skiner på dagarna. Snön smälter men otroligt sakta.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
primrose

primrose

26 mars 2013 20:36

Här är det också segt, på nätet ,-))
Vilken helt underbar bakgrundsbild ,-))
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Spanaren

Spanaren

27 mars 2013 07:14

Du är duktig du på att göra om *impad*
Hoppas att den vita älgen kommer snart så att du får se den /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

27 mars 2013 10:40

Min Blogg funkar inte alls..Går inte att lägga in bilder..och besökstatistiken-är borta..vet eJ varför den är så..
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards