~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av ~ Ruth ~ - 17 mars 2013 22:28

För alla gratulationer på bloggen här i dag. Tänkte smyga mig förbi denna dagen, men se det gick inte hehe. Något partaj har jag inte haft, men många telefonsamtal och några mejl har det blivit. Vill inte fylla år längre, men jag slipper tyvärr inte det.


 


Den obligatoriska smörgåstårtan kom på bordet, den är given när vi fyller år här i stugan och Gullan kom och grattade mig och satt med vid bordet. Gullan bjöd på en tårtbit till förmiddags fikat hos henne i dag, fick även en underbar hud lotion som luktar så gott.

Gulliga Cina grattade mig med fina tulpaner på sin blogg i dag, tusen tack min kära vän ”klicka här och titta”.

  

 På återseende imorgon, mina vänner och tack för att ni finns.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards