~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av ~ Ruth ~ - 16 mars 2013 17:50

Inte så kul att vara ute på nätet här uppe, fungerar inte som sig bör, bara trassel med bloggplatsen här. Är rätt så bra uppkoppling nu när jag tittade på [Bredbandskollen] så då får jag passa på att skriva några rader. Var ute på en liten biltur i går tog några foton som jag kan visa er.


       


       


Arne har tittat på idrott hela dagen och jag har följt Prinsessan Lilian till den sista vilan, en fin begravnings ceremoni.


Snöat har det gjort här sedan arla morgon, så hutlöst mycket har det inte blivit kanske 10-15 cm.


Jag har börjat sticka på en modell som dotera Susanne skall ha i sin affär, ligger efter med mitt stickande, det har inte slagit dom rätta gnistorna ännu, hoppas lågan kommer snart.… 


Grattis till Erik som blev årets Farmare, det var spännande matcher dem 2 sista avsnitten, kommer att sakna detta programmet, snyft. Många nya program framöver som jag skall följa.


      Önskar er en fortsatt fin helg. Må så gott och var rädda om varandra!




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards