~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 26 februari 2013 22:09

En fin och solig dag med +9* efter en natt med-9*, det är växlande temperaturer. Nog tror jag att våren är på väg här i Lerum, så som fåglarna kvittrar och lever, i dag hängde jag ut hundhår i ett gallernät för bo-bygge, först kom talgoxen, ja den enda fågeln som jag såg i dag.

               

Var till torget och vandrade omkring i affärer några timmar. Först till Röda korset, köpte en lökhacka och en fönsterlampa till stugans köksfönster. Förövrigt så blev det inte mera där.

Även på stora torget stod det en knalle och ville sälja kläder, men jag tackade nej. Var även in på min favvoaffär ”Nille” där är det så mycket fint som frestar, men jag stålsatte mig även där.

I mataffären blev det lite och på Apoteket mycket. Köpte även Väteperoxid, en rätt stor flaska för ringa kr.34:- nu skall jag "bleka mina tandsingar", även så har jag ett bra rengöringsmedel för sår, en mångsidig flaska både för det goda och det onda.

Kram mina vänner  


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards