~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 21 februari 2013 22:53

Är inte för pensionärer det förstår vi, helt olikt övriga program enligt oss. Arne har kämpat hela dagen, var tvungen till Göteborg i dag där skiten köptes (jag hade aldrig haft tålamod med denna laptop innehållande Windows 8). Jag föreslog att han skulle låta köpet gå tillbaka och köpa en annan dator med Windows 7 i stället, men han är enveten som en lus på grönbete en tidlig vårdag.

 

Efter alla timmar i dag så har han kommit underfund med mycket. Nu har han Windowsmail i stället för Outlook, han kan ta emot men inte skicka, han var  ikontakt med ”Net 1” för råd, han har fyllt i alla fälten för utgående rätt, men det går inte. Ständigt nya irritationsmoment, skall bli skönt när han får allt att fungera.

 

I dag har jag inte varit välkommen med min klokhet  och goda råd (enligt mig själv) han har fått ro hela båten själv, konstigt nog så har den inte sjunkit till botten efter denna dagen, men ack så nära.. Åter en dag i morgon.

 

Några har undrat hur det går med min arm och skuldra, nu är det rätt så bra, men sitter jag och stickar så kommer det smygande i överarmen, så nu är jag väldigt försiktig med mina armrörelser, antingen så är det inte helt läkt, eller så har jag fått en svaghet, tiden får utvisa.

 

Kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards