~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 19 februari 2013 23:50

Tipsade om tandblekning för hemmabruk i det förra inlägget, ni undrade om det inte var skadligt för tandemaljen, det är det inte. Väteperoxid tränger in och oxiderar de ämnen som gett upphov till missfärgningarna. Väteperoxid bryts ner till de ofarliga ämnena vatten och syre, är bakteriedödande och används också på sårrengörning.


En grå och kylig dag, snön som var kvar har förvandlats till isgata ute på gräsmattan där hundarna gör sina behov och busar. Hoppas det inte blir benbrott på varken hundarna eller mig. Jag har fällt ut broddarna som är inbyggda på stövelklacken, men är det blankis så vete’katten om det hjälper så mycket.

Inget storslaget att komma med denna dagen heller, det är så lugnt varje dag.


Tack IngaLill för ditt besök, men jag kan inte återgälla besöket för jag har inte kvar din bloggadress, du är välkommen flera gånger.

 

Kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards