~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 15 februari 2013 19:00


     


Fåglarna kvittrar och tror att det är vår, skatorna flyger med megastora kvistar hur dem nu skall få in dessa mellan grenverken på trädet det undrar jag ?

 

Har suttit timmar framför TVn i dag tittat på både storslalom och skidskytte, en intressant sportdag. Här har det varit en gråtrist dag med hög luftfuktighet och ett par plus grader.

 

Mitt onda skulderblad och arm känns bättre i dag, vågar inte sticka, tror det påverkar läkningen, är väldigt försiktig med rörelserna av armen, ingen damsugning och fejning även om det vore högst  nödvändigt.

 

Våra turvinster på Trisslotterna bytes ut mot 3 nya lotter för 3:je gången i går, men nu blev det noll och inget. Ja, ja, man kan inte ha turen med sig jämt, har så mycket annat att vara glad för och mina krav är inte så stora längre, men 1mille hade suttit bra.

Vad skulle du unna dig om du tog storkovan ?

 

Kram även i dag till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards