~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 11 februari 2013 22:28

Har mått bättre i dag efter 11 timmars sömn i natt, tro inte att jag vaknade självmant, näädå …… telefonen ringde, hade nog sovit ett par timmar till annars. Somnade direkt jag fick huvudet på kudden i går kväll och jag gick till sängs tidligt.


Hela kvällen var jag yr och tog snedsteg, kroppen var väldigt konstig (värre en vanligt, kan vara snurrig annars också men på ett annorlunda set), kanske var det en förevarning av det som komma skall i framtiden.


Det var så konstigt i går när jag la mig på kudden, både taket och väggen rörde på sig hela tiden,  gick inte att fokusera blicken, lampan släktes snabbt, när jag blundade var det ok, John blund kom utan fördröjning och vaggade mig till sömns. Tror nästan jag hade lite feber också eftersom jag frös och även var illamående.


Kaffe som är livet på  morgon, middag och kväll var bara att glömma dem senaste dagarna, men i dag har det blivit 2 muggar, då lyser lampan över mig och jag ser ljuset i tunneln, hoppas det består och det som är kvar försvinner som en fjäder för vinden.


Kram till er för att ni står ut med mig.

~*((((•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯`> ((())) <.¸¸.•´¯`•.¸¸.•¸¸.•´¯`))))*~

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards